sâmbătă, 28 februarie 2015

Manichiura de Martisor - Have a beautiful Spring!

A trecut Dragobetele si ziua mea de nastere si iata-ne in ultima zi a lunii februarie. Oficial, maine este prima zi de primavara si trebuie sa o intampinam cum se cuvine, cu manichiura de martisor. Anul acesta am ales o manichiura usor de realizat, polka dots in combinatia alb - rosu. Daca aveti talent la desen puteti picta ghiocei, gargarite, snur martisor sau puteti opta pentru water decals sau stamping. Eu va doresc o primavara minunata si sa fiti iubite! :*
Produse folosite: Golden Rose Oxygen Nail Growth (baza), Color Expert 02 si 79; recomand si Gel Look top Coat pentru a sigila manichiura.








Martisorul meu... ; )

O alta manichiura pe care v-am propus-o pentru acest inceput de primavara este o combinatie de culori vii, roz pastelat si verde cremos neon cu accent texturat/confetti pe inelar.
 Produse folosite: Golden Rose Black Diamond Hardener, Color Expert 63, Rich Color 69 si Jolly Jewels 105.
Golden Rose Color Expert 63 este o nuanta superba de verde fistic, usor neon, cremoasa si cu acoperire excelenta.
Puteti achizitiona produsele Golden Rose si online prin intermediul magazinului Cosmania (www.cosmania.ro). Au multe reduceri si transport gratuit pentru cumparaturi in valoare minima de 49 lei. *Un lac de unghii Golden Rose Color Expert costa doar 8 lei (redus de la 10 lei ; ).


Are you ready for Spring? Eu d'abia astept zilele caldute, natura trezita la viata si plimbarile in parcuri si la munte.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #24 si Rich Color Nail Lacquer 53. <3
Happy Birthday to Me! ; )) In data de 25 februarie am implinit 35 de ani si am avut o zi minunata alaturi de prieteni si familie.
Machiajul meu zilnic, pin-up look, realizat integral cu produse Golden Rose.
Frezii, florile mele preferate ca si miros.

Kisses, G

11 comentarii:

  1. Superba postare,unghiutele tale de martisor sunt minunate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O primăvară minunată îţi doresc şi eu, dragă Gia! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! O primavara calda sa ai, asemenea sufletului tau! Kisses

      Ștergere
  3. Wooa! E superba manichiura cu buline. O sa o incerc si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce manichiură frumos îmbulinată! Îmi place! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani inca o data! Superbe manichiurile, imi plac la nebunie unghiile tale - felicitari! :)
    Si machiajul este super ! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place forma unghiilor tale, iar modelele de manichiura iti reusesc foarte bine. Felicitari ! Cred ca ai vrut sa scrii 25 ani :) ... La multi ani ! Se primeste si mai tarziu, da ? :*

    RăspundețiȘtergere