miercuri, 25 iunie 2014

Summer Holiday Nails

Aceasta este ultima postare de pe blog... inainte de concediu! ; )) Maine imi voi afunda picioarele in nisipul insulei Thassos si ma voi scalda in Marea Egee. Deja imi inchipui apa albastruie cum se unduie la mal, briza care imi mangaie corpul, stancile semete ce intalnesc cerul senin... Eeeei! Wake-up! Bagajul nu este gata, cumparaturi mai sunt de facut si mai sunt si cei doi copii din dotare... Lista: mancare, medicamente, jucarii, haine (pffff tre' sa ma apuc de calcat), papuci, cosmetice si creme cu SPF de la Ivatherm, gloss-uri (cum sa plec in concediu fara glossurile mele Golden Rose Luxury Rich Color!?!), accesorii si bijuterii (statement, of course) si oje, multe oje in culori aprinse, neon (pe care o sa le si pozez in minunatul peisaj idilic al Greciei)...

 Pentru "manichiura de concediu" am ales lacuri de unghii texturate neon: Golden Rose Holiday 80 si 81 (gradient cu tehnica buretelului pe doua unghii, la varfuri am adaugat si Paris Magic Color 327); pe unghia degetului mare am aplicat doua straturi de Golden Rose Rich Color 32 (in nuanta anului: radiant orchid care arata foarte bine alaturi de galbenul neon ; ) si Holiday 76 la varf (cu buretelul).


 Pedichiura am realizat-o tot cu lacuri de unghii texturate neon: Golden Rose Holiday 80 (galben), 81 (verde) si 77 (orange); pe unghiile mari am pictat cu vopsea acrilica neagra cate un palmier si am sigilat cu Golden Rose Gel Look Top Coat.





O parte din produsele pe care le voi lua cu mine in concediu... : )))))

Gataaa! Ma apuc de treaba! : ))) Ne revedem in luna iulie!


 Kisses, G

8 comentarii:

  1. doaaaaaamne ce frumos arata! Atat manichiura cat si pedichiura. Superb. Perfecte pentru vara...care nu mai vrea sa vina, nu stiu cum e la Bucuresti, dar la Cluj zici ca vine iarna :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Să vă bucuraţi de cel mai frumos concediu! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Waiiiiii,,,nu cred!!! Prea frumos/perfect<3
    pupici:*
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/2014/06/i-love-these-shoes.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoase sunt, chiar ca ma duc cu gândul la concediu, felicitari esti mega talentata♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Distractie placuta! :)
    Unghiutele sunt frumoase foc, imi place in mod special palmierul

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe amandoua G ,vacanta placuta ,3

    RăspundețiȘtergere