miercuri, 28 mai 2014

OOTD: Office dress and floral sneakers

Am tot vazut in ultima perioada tinute cu rochii office sau elegante si tenisi sau pantofi sport, asa ca astazi va propun si eu un astfel de outfit. ; ) De cum am primit coletul cu sneakersii inflorati comandati de pe Oasap, m-am si gandit ca merg combinati cu o rochita office neagra, simpla, no name dar care mie imi place foarte mult. Cerceii finuti in forma de floare si ceasul cu Turnul Eiffel pe cadran si curea rosie  - accesorii comandate de la SAMMYdress - imi sunt tare dragi si au completat tinuta.

 Pentru machiaj am folosit, asa cum v-am obisnuit, un ruj Golden Rose Velvet Matte (de data aceasta am ales un roz - trandafiriu, nuanta numarul 11), fondul de ten mineral Liquid Powder #08 si creioanele Dream Eyes Eyeliner 415 si 419 (pe care le gasiti la www.cosmania.ro la pretul de doar 6 lei, reduse de la 10 lei!). Pe pagina de Facebook Gia Make-up Blog, astazi am dat startul unui Concurs in colaborare cu Golden Rose Romania, premiul constand in 8 produse Golden Rose!
*Daca sunteti in cautarea unui autobronzant bun, va recomand sprayul autobronzant pentru corp de la Yves Rocher (i-am facut AICI review ; )*













Floral Sneakers OASAP 



 Watch SAMMYdress
Earrings SAMMYdress


LovelyWholesale au un nou Giveaway tentant!
Follow Lovelywholesale on tumblr, win $200 vouchers!
From May 27th to June 1stopen to worldwide.
Are you ready? Here you go>>http://lw-fashion.tumblr.com/

 Here are the main attractions, at the lowest prices. 
Find them HERE on their website. FREE SHIPPING.

Kisses, G

17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Merci! Si mie imi place cum imi vine (zici ca am facut-o la croitoreasa ; )*.

      Ștergere
  2. Indrazneata alegerea de a combina rochia cu tenesii, foarte frumoasa rochia <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tzinuta G,shi machiajul super,ceasul mi se potriveshte mie de vacantza ca plec la Paris :)))))) pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte draguta cobnatia! si rujul...wowww

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare simpatica rochita, cred ca merge genial cu platforme. <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Da da daa... place, si eu am ceas cu tour eiffel ....si tenisi sunt super

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, imi place la nebunie tinuta asta!!! E exact stilul meu! Dar din categoria guilty pleasures, pot spune ca cel mai mult imi place ceasul tau. Cat de superb poate sa fieee! :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Îţi stă foarte bine, corpul îţi permite să porţi tot ce îţi doreşti, în toate combinaţiile posibile! ♥
    Cât de mult îmi plac accesoriile, tare frumos arată în contrast cu rochiţa neagră, tare drăguţă şi ea! ♥
    Pupici, Gia. Să te bucuri de-o vară frumoasă şi caldă, asemeni ţie! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Indrazneata combinatie, dar imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum iti sta, rochita as vedea-o si cu niste stiletto nude! Imi place si ceasul, stii ca am si eu, doar ca este pe alb! <3

    RăspundețiȘtergere