sâmbătă, 3 august 2013

The Polish Addict Group - Manicures of the week...

Astazi am zis pas colaborarii watermarble (nu ma inteleg deloc cu tehnica asta), in schimb inaugurez o noua rubrica pe blog: Manicures of the week...
In grupul The Polish Addict, de pe Facebook, postam saptamanal intr-un album toate manichiurile pe care le-am realizat (membrele grupului) in saptamana respectiva si ulterior votam manichiurile preferate. Se aleg doua manichiuri: cea care are cele mai multe voturi/like-uri si inca una aleasa de mine (administrez acest grup ; )*. Enjoy!




Mani of the week 22 - 28.07.2013(voted by The Polish Addict Group) ~ Rainbows in a jar

Mani of the week 22 - 28.07.2013(Voted by G) ~ Andra Kat

Va invit sa admirati si manichiurile cele mai votate din saptamanile anterioare:

 Bazavan Diana Maria(nu are blog insa puteti admira Aici bijuteriile create de ea)











Kisses, G

10 comentarii:

  1. Cat de super! Multumim pentru aceasta postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce initiativa frumoasa! Multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci prima manichiua e superba ! Pur si simplu m-a lasat fara cuvinte. Sunt superbe culorile alese si modelul si tot ! Felicitati tuturor fetelor :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult! ; ) Zici ca sunt din portelan! <3 kisses

      Ștergere
  4. Îți admir foarte mult operele tale atât manichiurile cât si make-up realizat. Cel mai mult îmi place manichiura din prima poza ... este foarte dulce. Dar si din acea manichiura am un model preferat. Cel mai mult îmi place unghia pe care ai 2 benzi aurii si 3 nuante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, insa, asa cum am specificat in articol, manichiurile din aceasta postare nu sunt realizate de mine(doar cea cu statueta in mana ; )). Prima manichiura o gasesti pe acest blog: http://rainbowsinajar.blogspot.ro

      Ștergere
  5. Multumim pentru articol G! Esti o dulce! :*

    RăspundețiȘtergere